fyznaykn 15 gün adetim gecikmişti,psikolojik midem bulanıyordu,ağlıyordum hergün ben hamileyim kesin diye..düşün o kadar stres yaptım ki 15 gün boyunca insanın hiç mi
Aklına gelmez test yapmak😆 arkadaşımın demesiyle niye yapmadım yaa demiştim..testi aldım denedim,şükür tek çizgi ve birr ohhh dememle ertesi sabah adet olmuştum😅 stres yaptıkça geç gelir emin olun.