mervelii42 2 ay 14 günlük bebeğim var reflüsü olduğu için gündüzleri 2 saate 60 cc vermeye çalışıyorum geceleri de 3 max 4 saate uyandırıyorum sizce artık kendisi uyanmadan uyandırmalı mıyım
peramomms mervelii42 hayıe uyandırmayın o kalktıkça besleyin artık kendi açlığı bilip uyanır o zaten reflüsüde var gece midesini o iatemedikçe doldurmayın