Kızım 1 aydır doğru düzgün su içmiyor ne yapmalıyım ek gıda almıyor zaten orasida ayrı hep emiyor herkes emdiği için diyor havalar soğumaya başlayınca su iciremez oldum içip tükürüyor yada kaçıyor suluk bardak herşeyi denedim ek gıda sorunumuz zaten var onu asamadik asla yemiyor ağzına surersem yediklerimden ne verirsen kar kafasında oldum artık pes ettim çünkü bizim yediklerimize heves ediyor doktoruda öyle ver ozaman artık yapacak bişey yok diyor yeter ki yesin diyor. Ama ben artık korkuyorum su da içmiyor şu dökülmeyen bardaklardan mi alsam ama oyun yapıp tükürüyor icirince de. Bana bir akıl ne olur. 😔