Bebeğim çarşamba günü kusmaya başladı bir terlik olduğunu anladım o gece doktora götürdüm bir şey çıkmadı ertesi gün bir kaç kere tekrar kusunce tekrar doktora gittim yeniden bakıldığında rota virüsü olduğunu anlaşıldı çok ishali yok ara ara yapıyor 3 gün ateşi sürdü 2 gündür ateşi yok Aşıda vurdurmamıştım bol bol emziriyorum nerdeyse 2 saatte felan hatta bazen her saat emziriyorum bol sıvı. Veriyorum riske atmıyorum geceleri 3 defa emziriyorum bazen huzursuz oluyor ameliyat olcak birde yakın zamanda kaç günde geçiyor bu hastalık ne yapıcam acil yardım ya çok üzgünüm kızlarım çok 😭😭😭