Merhaba anneler,
Kızım 17 aylık
Yaklaşık 1 haftadır asla yemek yemek istemiyor. Öncesinde çok iştahlı bir bebekti. Yemek yemeyi severdi. Şimdi sadece meyve, kraker, kek vs yemek istiyor. Bende çok dert ettim kendime. Çorba falan yaptığımda bayıla bayıla yerdi. Kahvaltıda haşlanmış yumurta yemeyi severdi. Şimdi hiçbirini yemiyor. Bi şeyler içmeyi istiyor sürekli. Bu durum beni aşırı geriyor ve üzülüyorum. Aranızda böyle olan ve bu durumun geçici olduğunu gören var mı? Atak falan mı aceba diye düşünüyorum. Yanıtlarınızı bekliyorum. Ağzını açmıyor bile yemeklere. Önceden de tam tersiydi. 🥺😬