Merhaba, bebeğim 34+5 de 4 eylülde doğmuştu 25 günlük küvöz süreci oldu. Daha bugün ablam ve 4 yaşındaki yeğenim görmeye geldiler ablam bebeğimi tutarken yeğenim yanağından öptü ve çok anlık oldu hemen fizyolojik serumla yanağını tüm yüzünü, ensesini filan sildik prematüre doğduğu içinde çok endişeleniyorum bir şey olur mu başka nasıl önlem alabilirim çok takıntılıyım 🥺