ozkaraman Bruno baby mi otribebe mi 2 yaşında nezle olduk burun temizliği için hangisi yada deneyimlerinize göre öneriniz var mı hanımlar
Busegr ozkaraman iki yaş için onlar yeterli gelirmi ki ya ben baby vac kullanıyorum 1,5 yaş itibari ile