2 sezeryan sonrası sprial tartirdim 7 ay oldu taktirdiktan sonra adetim baya bay parça parça gelmeye başladı 7 ay oldu hala adet düzensizliğim var şuan 4 gun oldu adetim biteli hala kahverengi akıntı geliyor sürekli kasiklarim agiryir 3 ay önce gitmiştim kontrole kayma falan olunca anlamıyim acaba