Bizim sık sık orto kulak iltihabı oluyordu geniz eti tetiklemisti geniz eti alındı kulağa tüp takıldı sonrasında da oldu ama hem sikayetleri azaldı hemde daha az olmaya başladı. Mesela bı oluyordu antibiyotik kullaniyordu arkasına tekrar oluyordu filan sürekli antibiyotik kullanmak zorunda kalıyordu yılda 6yi geciyordu hastalanmasi.