üst üste düşüp durduğu için artık ufacık bir yere değse bile ağzı kan doluyordu. dişçiye gittik eni sonu, dil bağı yırtılmış. biberon ve gece maması bırakın dedi. aynı mantıkta diye emziği de bıraktırma sürecine girdim şimdi.
mama işini baya azaltmıştım zaten ama emziğe uykuda aşırı bağımlı. bu gece 2. geceydi. 2 gecedir çarşaf, ayakta sallama ve ana kucağında sallama. bu üçünden hangisi tutarsa öyle uyuyor zar zor. gece uyanmalarında da ayakta dolaşırken pışpışla anca uykuya geri dönüyor. yani yapılmaması gereken ne yöntem varsa anca o yöntemlerle uyuyor.
ne zaman emziksizliğe alışır sizce? ve bu işin sonunda sallamayı nasıl bıraktırıcam? normalde ben hep yanında yatardım öyle poposunu dönüp uyurdu. bu sallama işi de ciddi bir bağımlılık oluşturur mu kısa sürse bile?