Yesillhanim benimkide bu sene başladı anaokuluna 4 yaşında. Evet sürekli hasta ama seneye başlasa seneye de hasta olacaktı fark etmiyor yani. Anaokulumuzda çocuk doktoru seminer düzenledi. Dedi ki ilk kez başlayan çocukların sürekli hastalanması çok normal ama hasta ola ola bağışıklık kazanacaklar dedi. Yani yapacak bir şey yok 😓