deletedmom1101 Selin65 hayır Selin hanım yoktur sağlık ocağının verdiği aşığı takvimine sağlık personelinin zamanlarını işaretlemiş olması gerek yapılmadıysa da rica edebilirsiniz çok etkili oluyor 😊
Aselyaninannesi 5. Ayda devlet tarafından belirlenmiş aşı yok. Eğer 3. Ayda rota aşısı yaptırıldıysa onun 2. Dozu 5. Ayda yapılıyor.
Lolita [bilinmeyen] yarın kontrolümüz var ve rota aşısı ilk dozu olması gerekiyor fakat kararsızım kimi kullanıcı 15 gün ishal oldu ,huysuzdu falan yazmış.Siz sorun yaşadınız mı acaba ?
[silindi] Lolita benim kızımda hiçbirşey olmadı. Zaten ağızdan veriliyor o yüzden canıda acımıyor. 11 aralıkta 2.dozunu olacak inşallah
Busraakkas Lolita ben yaptirdim hic bi sorun yaşamadım diğer aşilarda da hic ates huzursuzluk da olmadı asırlardan sobra bol bol emzirmek gerekiyo bebisleri bi sorun çıkmadı şükür.
Alyask Lolita 1 hafta sonra ikinci dozu var hıc bı sıkıntı olmadı bebegımde ne ıshal ne kabız bence tereddüt etme canım yaptırmalısın bebegının saglıgı ıcın ..
GlayFidanDzgn @Selin65 uygulamanın bebek takibi kısmında aşı takvimi oradan takip edebilirsin aşıları canım 😉
GlayFidanDzgn @Lolita her iki dozuda olduk rota aşısının hatta ikinci dozu Cuma oldu ve bir sorun yaşamadık her iki seferinde de 🙃