iremm58 25 mg bizde 20 günlükken kullandığı doz kadar kullanıyoruz artırmadılar. Dediğiniz gibi kiloya göre artması gerekirken neden artırmadıklarını ya da genetik sonuca göre ilacı bırakma ya da devam etme konusunda bir açıklama yapmadıklarını anlayamıyorum.. bizimde mutasyon tipleri enzimin aktivitesini tamamen ortadan kaldırmıyormuş enzim bir miktar çalışıyormuş.. bu serbest beslenirken çıkan 200-300 arası sonuçlarda ilacın ne kadar katkısı var bir yandan çok merak ediyorum bir yandan da sorgulama bu kadar vardır bir bildikleri diyet yapmaktan daha iyi diyorum.. pahalı bir ilaç allahtan SGK ödüyor sgk ödeyeli de çok uzun yıllar olmamış aslında.. bilmiyorum takip, kan değerleri, genetik test hepsinin yapılmasını anlıyorum ama ilaç konusunda aklımda bir soru işareti var doktoru 3 yaş gibi kesme denemesi yapabiliriz dedi bakalım o güne kadar nolacak..