essly İlerleyen süreçte çok zor oluyo.kilo aldıkça zorlaşıyor insanın ayağı kopuyo ve sallanarak uyumaya alıştığı için hep o desteği bekliyo. Ben o hatayı yaptım 6 ay salladım ama gittikçe zorlaştı belim ayağım koptu. O yüzden kesin ney bi şekilde yavaş yavaş bırakmaya başladım. Nasıl derseniz uyku öncesi kitap okumaya başladım büyük resimler içerel meyveler, hayvanlar içerem bi kitap. başlarda dinlemedi direndi arada yine salladım ettim istikrarlı bi şekilde devam ettim vs..derken 9. aydan itibaren uykuya geçeceğimiz zaman hani nerde senin kitabın diye sorduğum da hemen gözü kitabı ariyodu. Yürüyemiyğdu tabi o zamanlat. Şimdi 16 aylık. 11 ayda yürümeye başladı. 11. Aydan itibaren hala uyku zamanı gelince hani nerde senin kitabın dediğimde odasına koşuyo, kitabını alıp yatağına geçiyp ben de yanına uzanıp resimleri gösterip öyle hikayeler uyduruyorum, o da gösteriyp hayvanlaro bu ne bu ne der gibi işaret edio öyle anlata anlata mayışıp uyuyo ve yatağında kendi uyuduğu için sallamadığım için gece diş o bu sorunu yoksa en fazla iki kere uyanır gibi olur bir iki poposuna pış pış yapınca dalar hemen. Çok faydasını görürsünüz sallamayı bırakırsanız. Kitap çok ilgisini çekti çok kitabı var ama en çok onu sevdi. Belki almak isterseniz o kitaba alıştırın bebişinizi. “İşte hayatımız” diye bi kitap. Görsel de yüklerim.