esmanur433 Merhaba arkadaşlar kızıma ordan bir şeyler alayım dedim ama kalitesi falan nasıl acaba Trendyol milla da çocuk kategorisi de var alıp kullanıp memnun olan var mı acana
minikkurttt esmanur433 çokta kaliteli değiller yani göründüğü gibi değiller en azından bide bedenleri küçük gibi geldi bana 5 yaşındaki kızıma 7 8 istedim eşofman o bile tam tamına geldi