Nursel45 Eşim bugün birinde büyü sihir varsa bunu söyleyen işlemi bozan bilindik bir hocanın yanına gitti birşeylerden şüphelendiği için eşimin nasibi ve çakraları kapalıymış annesinede sihir yapılmış anne oğul arası bozulsun diye eşimin tarafından eşimin kötülüğünü isteyen insanlar olduğunu söylemiş isim vermeden bunları bozmuş hoca nasibini ve çakralarını açtım demiş bu işlemleri yaparken eşimin başına öyle bir ağrı girmiş ki iki eliyle kafasını tutmuş bir de eşimi bir gıcık tutmuş nefesi kesilmiş hoca herşeyi bozdum dedikten sonra da eşim rahatlamış nasibin ve çakraların kapanması nedir büyüyle mi olur hoca pek açıklama yapmıyor isim vermiyor zaten bu nedir tam olarak bilen var mı
Yorgun_Bir_Ana Nursel45 ben çakralarımı hem açtırdım hemde negatif şeyleri kapattırdım,kaldırttım 😬inanmayanlar olabilir saygı duyarım,parada verdim😬
mamacitaa_ Yorgun_Bir_Ana suan nasılsınız peki dkkdjd nasıl yapıldı merak ettim ayrıca korkuyorum da 😂
Yorgun_Bir_Ana mamacitaa_ şöyle diyeyim,mesela para sıkıntımız vardı,para tıkanıklığı babam ve 7 kökeninden geldiği içşn,para tıkanıklığını açtı ve o günden beri çok fark oldu,farkına vardım..evde sürekli uyku halim vardı o da gitti…ve daha bir çok şey
leman1 Nursel45 çok ilginçmiş peki eşiniz hocanın verdiği bir şey yiyip içmiş mi ani baş ağrısı yapacak işte gıcık yapacak bir şeyler… Ben inanırım böyle şeylere hatta hep de aklımdadır çünkü eşimle aramızda çözümleyemediğimiz sorunlar var kabak çekirdeğini doldurmaz problemleri dag yapıyoruz gibi geliyor bana… Bir türlü huzur bulamıyoruz Allah büyük ben de şüpheleniyorum yapacak çok insan var ailemizde yapanın ayağına dolaşır inşallah pislikler…
bebisinannesi1 Yorgun_Bir_Ana acaba psikokojik olarak böyle hissetmiş olabilir misiniz bilmediğim için soruyorum
ruzqarqulu Nursel45 yıl olmuş 2025 . Nasıl inanıyorsunuz. Evde oturup dua edin . Allah ile aranıza kimseyi sokmayın. Bu yüzden ülke şarlatan doldu.
Yorgun_Bir_Ana ruzqarqulu bu konuda çok haklısınız,mesela manifestliyorım 777 bunlar çoğaldıkça duaya değil başka şeye yönelmeye başladık…aklım başıma gelince asla bşr daha manifest kelimesini kullanmadım