zynprvlfsn Arkadaşlar, fakültede çektirdik eeg’yi, e nabız da görünmüyor, sonuç ne zaman çıkar acaba bilgisi olan var mı, ara ara dik çizgiler çıktı, strese giriyorum düşündükçe.
Yasemin158 zynprvlfsn 1 haftaya raporu çıkar ama bazı doktorlar direk çektikten sonra da bakıyor hiç çizgilere felan bakma sen ben anlayamayız eeg ye bakarak
ahsen57 zynprvlfsn e nabiza düşmüyor özel de çektirdim 3 gnde devllette 10 gnde çıktı doktorun ekranına düşüyor e nabiza asla düşmez beklemeyin
zynprvlfsn Yasemin158 Yarın tam 1 hafta olacak, özele gittiğimde o gün söylemişti, fakültede beklemek gerekiyor sanırım. her ekran değişiminde orta alanda hep dik çizgi oluştu baktığımda. Hayırlı ve kolay sonuçlar çıksın inşallah, beklemek çok stresli.
Yasemin158 zynprvlfsn fakülteler de hemen bakar aslında ama 1 hafta olmuş kesin çıkmıştır Çok iyi biliyorum ne hissettiğini