tugbaturhan Kızlar daha bugün kullanmaya başladım ama bir tatlı kaşığı verdim ölçek belirtilmemiş hiç bir yerde siz nasıl veriyorsunuz
Pamukhanim_ tugbaturhan ben 1 çay kaşığı başladım sulandırıp öyle veriyorum biraz kullandıktan 1 tatlı kaşığı vericem 1 yaş 25 günlük
alparslanmomms alparslanmomms zeytinyağı ile veriyorum . Dolapta muhafaza edilmesi lazım . Çok soğuk oluyor diye öyle veriyorum
Sedaalya alparslanmomms karışım dolapta mı olmalı? Ben mutfak dolabında tutuyorum ya alalı 1 hafta olmuştu. Sorun olur mu?
alparslanmomms Sedaalya açıldıktan sonra buzdolabında saklanmalı diye üzerinde yazıyor valla koca koca . Sizinkinde yazmıyor mu . Etiket yapıştırmışlar beyaz bi etiket var
Sedaalya alparslanmomms firmaya mesaj attım döndüler hemen. Yazın buzdolabında kışın mıtfak dolabında saklanabilirmiş.
livanurvealpinannesi61 tugbaturhan mor meyveli karışım iştah için değil bağışıklık için kullanılıyor. Besleyici olan iştah içindir