Ben ders çalıştıkça alım yok atama yok diye diye hevesimi kaçırıyorlar. Çok üzülüyorum. Önünümüzde seçim var. Bazen boş yere mi kürek çekiyorum acaba insanlar gerçekten haklı mı diyorum. Siz ne düşünüyorsunuz kızlar var mı bu konularda bilgisi veya önerisi olan. Artık atamalar durdu mu 😪