biranne_2134 aynı durumdayım 7 aylık oldu, mama içmiyor moralim çok bozuk her marka biberon aldım, asla vermem dediğim marka mama bile denedim olmuyor. Benimkinin de ek gıdası gayet iyi, mama içmediğinden sürekli memede uyku falan kalmadı, mama içince deliksiz uyuyan çocuk uyumuyorda :(