Canım anneler bişey sormak istiyorum size kızım tuvalet eğitiminden önce hergün kaka yapardı nadir olarak bir gün arayla yapardı tuvalet eğitimine basladıktan sonra totosunda catlakta oldu kaka yapmak istemiyordu şükür gecti çatlak ama suan 4-5 günde bir yapıyor kakasını normal mi cocugu bu aralıkta yapsn var mı aranızda şükür öyle karın agrısı vs yok ama gelsede yapmak istemiyor normal midir bu durum bana bi akıl veriri misiniz lütfennnn