Ofiser [silindi] bizimki 2-3 dk emiyor ek gıdaya geçtiğimizden beri önce emzirip biraz geçtikten sonra da ek besin veriyorum bana az gibi geliyor🤷🏻♀️
Annesininpogacayanagi Ofiser aynem benimkide öyle. Hatta ek gıdadan sonra bida emmek istiyor. 2-3 dk daha emiyor sonra uyumak istiyr.
Ofiser Annesininpogacayanagi keşke benim kızsın da istese ek gıdadan sonra ama yok yemek istiyor bende vermiyorum emsin diye