Ya zamanla kendini regüle etmeyi öğrendikçe uyumayı da öğreniyor. Benim oğlum emerek uyuyordu gece uyandıkça emdi 25 ayın sonunda artık yeter dedim sütten kestim. İlk zamanlar Salladık biraz ayağımızda. Mesela gece yatmadan biberonda süt verirdik yanında yatardık uyurdu. Öğlen sallardık. Derken zamanla yanına yattık uyudu. 5 yaşında şimdi bazen kendi yatıyor bazen ben yanında oturuyorum korktuğunda . Hepsi geçici yani bazen abartılıyor. Benim şimdi kızım 7,5 aylık belli bi uyuma şekli yok bazen emer uyur bazen kucağımda gezdiririm uyur . Ama gece sık sık uyanıyor . Hani bazen dert ediyorum bazende büyüyecek bitecek diyorum. Benimde anlatasım varmış herhalde ama uyku konusu hep kafamda benimde dönen bir şey