Benim kardeşime konuldu bu teşhis. İki farklı insanı görüyorsunuz resmen. Mani döneminde elinde para olsun yağdırır, hayalleri vardır, sağlıklı ve mantıklı düşünür, şakacıdır, güler, eğlendirir. Depresif döneme gelince intihara meyli artar, çevresindekilere zarar verme güdüsü başladı son zamanlarda, sinirden gözü dönüyor, aylarca duş almaz, kötü kokuyorsun dendiği zaman deney yaptığını savunur, vücudunun ekşi kokusunu sevdiğini söyler, sürekli uyur, insanları umursamaz vs. Zor yani anlayacağınız. Bu yazdıklarım normal seyreden durumlar. Çok daha ağır şekilde atlattığımız şeyler oldu.