tazemom1 ilk gebeliğimde 7+5 de düşük yaptım sizinle aynıydı ağrım sızı. Hiç olmadı bir ay sonra normal periyodumda adet oldum iyileşme sürecine dair olumsuz hiç bir durum yaşamadım ağrım sızım olmadı 17 haziranda düşük yaptım 8 eylülde 2. Gebeliğim oldu şuan bebeğim 17 aylık kalp kırıcı bir durum ama kendime o dönemde hep şunu dedim en azından hamile kalabiliyormuşum pek çok insan kolaylıkla hamile kalamıyor artık kendime de tekrar hamile kalır mıyım acaba aynı şeyi yaşarmıyım korkusu vermedim.
Hızlıca günlük hayatıma döndüm dışarı çıktım kitap okudum kahve içtim süreci o şekilde atlattım