gratell bu itme vurma davranışına kızımda ilk 21 aylık iken maruz kaldı.oylece oldugu yerde kalakaliyordu asla tepki vermiyordu bos bos bakiyordu oldugu yerde..Ewde bisey olunca bize anne babası olarak cok net "olmaz,istemiyorum"gibi cewaplar tepkiler veriyordu.bende bize bu konusması uzerinden pekistirdim.park,oyun alanı,ew ortamı neresi olursa olsun biri sana vurursa,ittirirse yuksek sesle istemiyorum,dokunma diye bağır.tepkini onlarada ver diye haftalarca anlattim.bunla ilgili oyunlar oynadik hatta.şuan biri dokunsun hemen; bana dokunma,istemiyorum,yapma,cek elini filan diye yukselir…bnce gun icinde sık sık anlatıp oyuna cewirin bunu.🌸