emirtalhagngr Kızlar ben meme küçültme ameliyatı oldum emzirme durumum asla olmayacak ve hamileyim korkuyorum o süreçte emzirme olmayacak üzülüyorum ama ameliyatı olmak zorundaydım boyun futigim patlayacakti
elifimmm123 emirtalhagngr konudan bağımsız acaba nerde ameliyat oldunuz süreç nasıldı fiyatı ne kadardı kısa bir bilgi verebilir misin rica etsem
alparslanmomms emirtalhagngr üzülmeyin asla . Sağlık için olmuşsunuz sonuçta . Olmayıp bebeğiniz doğduktan sonra sağlığınızla uğraşmanız daha zor olurdu. .her bebek anne sütü alacak diye yazılı bi kural yok mamayla da büyür merak etmeyin
emirtalhagngr elifimmm123 olsun cnm tabiki benim 110 bedendi oğlumu emzirmedim boyu fıtığı yaptı Van yüzüncü yıl üniversitesi hastanesinde plastik cerrahi prof Cansel yılmaz demirde oldum bir haftada toparlandım 43 bin ödedim çok memnunum 85 beden oldu
AslanKadini_ emirtalhagngr kendin de diyorsun insanlar hep konuşuyor diye bunun sonu yok mama için demezler başka bi şey için derler sen tinlama önemli olan doktor ne diyor neyi öneriyor sağlığı ne durumda bunları önemse canım
emirtalhagngr alparslanmomms evet haklısınız ama etraf da çok konuşuyor bilmiyorsun sen doğu bölgesi kocam doluyor haliyle
alparslanmomms emirtalhagngr doğu bölgesini bilirim . Kocanız neye doluyo anlamadım . Kendi emzirsin o zaman . Ayrıca kimin haddine ya sizin memeniz hakkında konuşmak . Doğuda böyle şeyler önemlidir şaşırdım