Ben çocukken bir sabah uyandığımda ateşim vardı ve tüm vücudumda kırmızı benek benek döküntüler vardı. Sonra çocuk doktoruna gittik acilen. Özel bir hastaneydi ve bana Kawasaki teşhisi koydu. Bu hastalığa da her hastanede bakılmak istenmediği için küçücük yaşımda koluma serum bağlı halde arabayla tüm özel hastaneleri gezdiğimizi hatırlıyorum. Hiç biri kabul etmemişti bu dediğim olay 25 sene önce falan.
En sonunda göztepe eğitim araştırmada karantina odasına yatırıldım. Sadece annem yanımda kalabiliyordu küçük olduğum için.
Sonra yapılan araştırmalarda kawasaki değil de bir süre önce yine aynı teşhisi koyan dr un yazdığı antibiyotiğin alerji yaptığı anlaşıldı. Sonrasında serum ile tedavi gördüm ve iyileştim çok şükür. Seneler sonra büyüyünce eczacılık eğitimi aldım ve Numune eğitim araştırma hastanesinde bir kawasaki vakası daha gördüm. Küçük bir çocuktu, aynı şekilde annesi yanında kalıyordu.
Kısacası bu hastalığa en iyi eğitim araştırma hastanelerinde bakıyorlar. Teşhis kesin doğru mu, doğruysa tedavisi nasıl olmalı vs onu öğrenmek için vakit kaybetmeden iyi bir eğitim araştırma hastanesi bulmanızı tavsiye ederim.