Beblm kızım 1 buçuk aylıktı oldugunda hemen iyileşti sadece dikkat edin enfeksiyon kapmasın o çok önemli. Yani hareket etmese daha iyi bence de geçmiş olsun kolay Bi ameliyat.ama o kapıda beklemek bile yetti benim için ellerimle vermiştim kızımı küçücüktü bide