Ben de 1.6tog defacto var içine uzun kollu zıbın giydirip yatırdım sırtı çok soğuk değildi ama elleri buz gibiydi elimde tog olmayan dışı peluş tulum var onu giydiriyorum zıbınla onunla üşümüyor elleri falan rahatta uyuyor anlamadım ben tog işini evim 24-25 derece