[silindi] bossbabysmom bende yaptiricam yakında inşallah lokal anestezi istiyorum genel iyi değil bebek icin diyolar
Minikkoala bossbabysmom 40lıyken iğne ile iki gün içinde iyileşti hiç bir zorluk yaşamadık ama oğlunuz büyükse travma oluşmaması için genel yapılması tercih ediliyor
bossbabysmom Minikkoala 2 aylk kucuk daha ama eşim de doktor da genel olacak diye tutturdlar korkuyorum kötü bşey olmasndn :((
Esrak46 3.5 aylıkken iğne ile yaptırdık biz sadece ilk 24 saat biraz zor geçti onun haricinde hiç bir zorluğu olmadı
Minikkoala bossbabysmom özel hastanede genel yapılabiliyor hastaneye güveniyorsanız yapılabilir ama araştırmanız şart küçük daha genel anestezide uzman birinin yapması lazım
Dilru bossbabysmom genel anesteziyi bunyeleri kaldiramayabilir. 1 aylikken oldu oglum lokal anestesiyle ve doktor yakarak kesti ilk gun biraz agladi agri kesicinin etkiis gecince ama 2. Gun hic hissetmedi bile
Dorukcummmmm bossbabysmom genel yapılınca bebek kendine çok zor geliyormuş uyku halinden ee haliyle emmesi lazım 🥴🥴 Bi daha düşünün derim bölgesel igne olmasını dilerim hem niye ki genel anestezi??
Cennetkokulum_16 bossbabysmom hiç ağlamadı cnm ama ben evde yaptırdım hastane çok ta hijyenik olduğunu düşünmüyorum tabi bizim buralar için diyorum oradaki hastaneye birşey diyemem
-Sunshine- bossbabysmom 1 hafta önce lokal anestezi ile oldu canım. Sabah sünnet oldu çok fazla ağlamadı akşamda zaten hiç sünnet olmamış gibi oynayıp güldü. 6 bucuk aylık bu arada oğlum. Lokalden cok memnun kaldık 😊
Hunili bossbabysmom kolaylıktan ziyade sağlık açısından bence bi araştırın koca koca insanlar neler çekiyor o narkozu atarken el kadar bebek
EssraS bossbabysmom bossbabysmom iğne ile yani lokal olarak uyuşturdular sünneti yapan doktoru iyi araştırın çok önemsemiyorlar çünkü lazer kesim asla tavsiye edilmiyor mesela. Bu Arada 2 aylıkken olduk sünnet