Bebeğim 17 aylık oldu. Artık yavaş yavaş emzirmeyi bıraktırıyorum. Önce geceyi kestim. 1 hafta oldu. Şimdi kahvaltıdan sonra ve akşam yemeğinden sonra emziriyorum sadece. Haliyle göğüslerim doluyor ve sertlikler oluşmaya başladı. Daha evvel 3 kez mastit oldum. Yine olmaktan korkuyorum. Sağım yapayım dedim nasıl olduysa süt gelmedi. Sonra az da olsa emzirdim. Ama böyle yapmak istemiyorum. Memeyi yavaş yavaş unutsun istiyorum. Siz nasıl mastit olmadan bıraktınız?