Deletedmom280 merhaba bende tam bugun bu yuzden hastaneye gttım canım bebegım 1aylıkken basladım 7.aylık oldu hala kanamam vardı hc temız kalmıyordum ama hiç ve bu durum bende kanamadan dolayı asırı halsızlık yaptı hap içerek kosunuyorm fakat kanama drmadıgı için eşimle bırlıkte olamıyorduk bı mantıgınolmuyordu kullanmamın doktr kesti ilacı onumüzdeki ay spiral taktrcam ama onada cok korkuyorm vajınal muayne masasına cıkamıyorum korkudan napıcam bılmıyorm 🤦♀️