Yarın oglen ilacli emar çektirmem gerekiyor bebegim 7 aylik ve memeye cok duskun uyurken memeyi emerek uyuyor sutun kac gundur sagiyorum ama az cıktı ya stresten yada makinadan bilmiyorum. Sagdigim sutler muhtemelen yetmeyecek ne yapacağım cektiren varmı acaba aranızdan kac saat sonra emzirebildiniz ?