a99
Bebeğim şuan 22 aylık. İlk 5.5 aylıkken anneme bırakıp alışverişe, kahveye, gezmeye çıkmıştım, sonra devamı geldi. Eşime bıraktığım daha çok oldu arkadaşlarımla kahveye gitmek için. 13 aylıkken annemle tatile gittik, 19 ve 21 aylıkken de eşimle gittik. 4 ila 7 gün aralığında oldu bu tatiller hep.
Kınayanlar çok umurunda olmayacak. Hiç kimse sen değil ve milletin ağızı da torba değil. Kendileri zamanında çıkıp gezememiş diye, hasetlerinden seni kınayıp, kendini bulmana izin vermemeleri bu yüzden. Takma kimseyi valla hiiiççç kimse umurumda değil isteyen istediğini diyebilir. Önce ben iyi olacağım ki, eşime, çocuğuma da iyi bir psikolojiyle yaklaşacağım. Nasıl ki millet benim lafımla hayatını yaşamıyorsa, ben de onların lafıyla yaşamıyorum.