a99 Kızlar bebeklerinizi hiç annenize , kaynananıza , kardeşinize veya yardımcınıza vs bırakıp bir kaç saat dışarı çıkıyor musunuz , sizce çıkılmalı mı neler düşünüyorsunuz
ozlemderindunya a99 ben kayınvalideme bırakıp sıklıkla çıkıyorum sağolsun ilgileniyor uyutabiliyor bebişi
AslanKadini_ a99 işim olunca bırakıp çıkarım ama öyle 1 saatten fazla değil oğlum 19 aylik bensiz durmaz fazla kimseyi de darlasin istemem şahsen
berengunes a99 büyük 6.5 yasında kücük 1.5 aylık. İlk çocuğumda da bunda da kırkımın çıkmasını bile beklemedim hep çıktım anneme bırakıp. Sağdığım sütleri veriyor bizde iki üç Saat kafamızı dağıtmış oluyoruz. Kahvaltı olur akşam yemeği olur hangisi eserse aklıma. Anneme bırakamıyorsam eşime bırakıp arkadaşlarımla çıkıyorum. Ben çalışan bir insanım evde durmaya hiç alışkın değilim bence ondan benimki. Çocuklarımı da sosyalleşeceği her alana götürüyorum tabi ki ama eşimle de arkadaşlarımla da tek takılmak iyi geliyor. Bırakabileceğin kimse varsa bırak çık vicdan azabı duyulacak bir konu değil bu fırsatı olan herkes bırakıp çıkıyor yani. Önce anne baba mutlu olacak ki çocuklar da mutlu olsun..
a99 ozlemderindunya kaç aylık acaba bende emzirip çıkıyorum hem çok ihtiyacım oluyor hemde vicdan azabı
ozlemderindunya a99 vicdan azabı yapacak bir durum yok sizin de nefes almaya ihtiyacınız var. Uyku saatine yakın emzirip çıkıyorum. 5 aylık oldu bebiş bir de ablası var 5.5 yaşında
huhuuu a99 vicdan azabı yapacak ne var ya. Ben 3 ayda kafayı yedim gerçekten dinlenmek istiyorum dışarı çıkıp gezmek istiyorum. Keşke imkanım olsa bırakıp çıkabilsem.
a99 ozlemderindunya bende emziriyorum orda bi 3 saat şansım oluyor olaki yeyişemezsem ona bakan ablası mamasını veriyor ama genelde yetişiyorum sorun şu ki dışarıya bile tam odaklanamıyorum sürekli kameradan izliyorum veya vicdan azabı yaşıyorum🫠 (normaldede emzirme + mama besleniyor)
san1 a99 3 aylık çıkamıyorum hemen ağlıyor emzikle de durmuyor beni istiyor dün k validen bizde kaldı çok da ilgili oğluma hiç durmadı onda babasında hep beni istedi atak döneminde heralde ama normal zamanda ağlıyor hiç gidemiyorum bir yere markete gidip koşa koşa geliyorum
a99 san1 bizimki sanırım ona bakan ablasınada alıştı 1 kere yaşadık bu atağı daha 2 aylığız umarım yaşamayız 🙏🏻
mamylatte a99 bebeğim 7 aylık daha bir yere bırakıp çıkmadım bir kere hastanziyarerine gitmiştik eşimle o zaman da uyutup gittim bir saate döndük geri zaten bence bırakılmalı ama benim imkanım yok kendi annem hasta kucağına almakta zorlanıyor kayınvalidemle de eşimin arası iyi değil bayadır Bir kahve içmeye gitmek bile bence iyi gelecek annelere
ozlemderindunya a99 Sizin tedirginliğinizi anlayabiliyorum. Benim çocuğuma da ben yokken yabancı birisi baksa benim de gözüm arkada kalırdı. Emzirip çıkıyorum kayınvalidem uyutuyor, uyandıktan sonra da biraz oyalıyor böylece 2-3 saat çıkabiliyorum 😊
26cek a99 yaşama bence benimde 2 aylık imkanım olduğu an çıkıyorum insan ona iyi gelmek için önce iyi olmalı
newwmommy a99 geçen bir arkadaşıma bırakıp saçımı kestirip boyatmaya gittim ne annem var ne kayınvalidem her zaman bırakacak kimsem yok ama arada çıkmak lazım psikolojimiz için iyi olur