Ehliyetimi 10 sene önce aldım şuan 28 yaşındayım ama hiç aktif araba sürme imkanım olmadı bu güne kadar eşimle uzun zamandır otomatik vites araba araştırıyoruz ama bütçemize uygun bulamadık bulduklarımız da perte çıkmış arabalar hep eşimde manuel alalım hem temiz arabalar hemde fiyatı bize uygun ama içim çok huzursuz yapabilir miyim bilmiyorum ehliyeti mi de manuel arabada aldım ama uzun yıllardır sürmeyince çok acemiyim aktif araç kullanan arkadaşlar akıl verin lütfen 🥹