Benim kızım da 14 aylık henüz yürümüyor.Saydıklarınızın hepsini yapıyor ve emekliyor.Doktoru hiç endişe etme yürür dedi.Bunları yapabilen ama yürümeyen bebekler aslında sandığımızdan daha akıllılar o yüzden düşme ihtimalini çok daha iyi öngörüyorlar daha temkinli davranıyorlar demişti.Elimizi bıraktığımızda kızıyor,kendini yere bırakıyor düşmekten korkuyor.Ben de bekliyorum bakalım,bence siz de endişe etmeyin ☺️