anonimim
anonimim merhaba, 6 aya kadar bizimki de çok ağladı, her banyoda her üstünü çıkarılta alt değiştirişte.
Sonra bir gün bişi oldu biz de anlamadık. Bir daha banyoda hiç ağlamadı. Şimdi 10 aylık ve bayılıyor banyoya. bıcı dediğimizde bile çok heyecanlanıyor. Umarım size de bir umut olur diye paylaşmak istedim.