Ayy bu ay emzirmeyi bıraktım ama baskıdan o kadar sıkıldım her duyan dikkat et ben keser kesmez hamile kaldım diyor ayy ne alaka arkadaşlar süt korumaz ki? Onu bi korunma yöntemi olarak mı görüyorlar bu ne demek oluyor reglime 2-3 gün var psikolojimi bozdular