Kızlar var mı bir tavsiyeniz bu ara çok ihtiyaç duyuyorum mevsim geçişinden mi bilmiyorum alerjik olduğum için de olabilir aşırı halsiz yorgun enerjisizim ya sevmiyorum böyle olmayı. Yediğime içtiğime dikkat ederim o konuda sıkıntı yok, bağışıklığım da iyidir çok şükür. Ama takviye istiyorum plasebo da olsa bir şeyler kullanmak iyi gelecek gibi. Emzirmiyorum bu arada. Ama ben şunu kullandım iyi geldi enerjim yerine geldi dediğiniz bir şeyler varsa bekliyorum teşekkürler 🤭