90 kilo doğuma girdim 2 ay sonra 66 oldum. Bebeğim 11 aylık oldu hala 66 da kaldım. Ben acıkcası fazla destek görmediğimden hep bebekle otur kalk yat uykusuzluk açlık buluşunca oturduğum yerde kilo vermiş oldum. Bebeğiniz hareketlenmeye başladıkça isteden de zayıflayacaksınız canınızı sıkmayın 🙂