huniliabla anonimm2503 parayı sterıl hale getırıp göbek delıgıne koyup gazlı bezle sarmıştı annem . Bızde göbek fıtığı vardı seklı ıyı degıldı öyle bıraz daha toplandı gıbı . Başka türlü oluyor mu bılmıyorum da annem böyle yapmıstı
bidebayilistersenferiya anonimm2503 annem yeğenime yapmıştı beze parayı sarıp fıtığın üzerine koyup belinden baglamislardi geçmişti, oğlumda da vardı doktor çok ileri seviye olmadığı için gerek yok bişey sarmaniza demişti kendiliğinden geçti
ruveyda_34 anonimm2503 1 aylıkken ogluma yaptım cok agladıgı ıcın gobegı az dısarı cıkmıstı doktorumuzda bır tane bez parcasını top seklıne yapıp gobek delıgının uzerıne koymamı soyledı 5 gunun sonunda duzelmıstı suan 10 bucuk aylık bebegım bır sorun yok
anonimm2503 huniliabla parayı sıcak suds mı kaynattınız birde gazlı beze sarıp etrafını nasıl sardınız
huniliabla anonimm2503 evet sıcak suda kaynatmıstı bıde dezenfektan sıkmıştı sonra onu sarıp göbek üstüne koyup belınden kaymasın dıye de komple sardı annem alt açınca düşüyor sarmasak
ruveyda_34 anonimm2503 küçük bir bez parcasını top yaptım sonradan kumas parçası vardı onunlada cok sıkmadan gobegıne doladık
anonimm2503 SheDoesntCare göbek deliği biraz dışarda kaynanam bağla dedi de bi sormak istedim bağlanmalı mı diye fıtık olmasın diye sanırım içine girsin göbek diye
SheDoesntCare anonimm2503 anladım 😅ya büyüklerimizin değişik değişik şeyleri var bazıları işe yarıyor ama bunu bilemedim 🤷♀️
hsznysr Bizimde de göbek fıtığı vardı doktorumuz sakın öyle para vs bağlamayın kendi kendine gecicek ağrı yapmıyor dedi hiç bişey yapmadım kendi kendine geçti 1 yaşına kadar geçiyormuş zaten 6 aylık kızım
melek456 ay bizde fıtık yoktu ama benim anneannemde para değilde sargı bezinden yapmış önce çubuk gibi dürmüş sonra şeker gibi yuvarlak olarak dikmiş bana göndermiş diyoki bunu göbeği düşünce göbek deliğine koy bağla göbek deliği güzel olsun 😂