Dedektifgadget kıymayı doğranmış sarımsakla kavuruyorum, baharatları ekliyorum, üzerine sıcak su ekliyorum biraz daha kaynatıyorum.
Tırnaklı pideyi küçük küçük kare şeklinde kesiyorum, borcama koyup biraz fırında kızartıyorum.
Sonra ekmeklerin üstüne kıymanın suyundan gezdiriyorum, üzerine çırpılmış yoğurt döküyorum en son kıymalı harcı üzerine yayıyorum.
Bugün bayat ekmeklerle yapacaktım değerlendirmek için öyle de güzel oluyor.