melda1 Bebeğim 8 aylık 2 gündür ek gıdayı da sütü de kusuyor. Her beslenmeden sonra 6-7 kere kusuyor en az. Üşütmüş müdür yoksa bu aydan sonra reflü çıkar mı ortaya?