htc0203 Kızlar igne yapıyor ya uyuşturmak için emzirebiliyormuyum dişim çok agrıyor yarın doktora gidicem ya dolgu yapacak ya çekecek duruma göre bilgisi olan var mı?
cakebabe htc0203 dr osman gönülal söylemişti sezaryende de anestezi alıyorsunuz o zaman nasıl emzirdiniz diyordu yani bir şey olmaz
bir1anne htc0203 ben 20likleri çektirdim bir şey olmaz emzir dediler emzirdim siz yine de doktora danışın
Bnki_95 Daha yeni çektirdim 4 saat sonra sağım yap sonra emzir demişti ama benim ki cerrahi oparesyondu. Diş hekimin söyler zaten
ecempeker Kanal tedavisi yaptırdım bende bir de dolgu 10 gün arayla emzirdim hep sağabilirsiniz de ben sağmadom makinem yok diye emzidrdim bir sorun yaşamdım