Oğlum 2 yaşında yaklaşık bi haftadır gece uykusuna yatmadan önce mama mama diye tutturuyor. Uykudan kaçmak için istediğini düşünüyordum ama getirdiğim şeyleri de yiyor. Odaya gidiyoruz uyku rutinlerini yapıyoruz tam artık uyku pozisyonu alacağımız zaman yapıyor bunu. Öncesinde yemek teklif ediyorum istemiyor.
Başına gelen var mı bu şekilde alışkanlık edecek