20 günlük bebeğim var. Hırıltılı solunumu var. Boğazında balgam var ve burnu tıkanıyor bazen. Serum fizyolojik uyguladım defalarca ama işe yaramıyor. Banyo yaptırdım yine balgamı atamadı. Ne yapabilirim bilemiyorum. Önerisi olanlar yorum yapabilir mi