Merhaba sevgili anneler. Oğlum 16 aylık. Ne yaptıysam balık yediremedim. Bugün bir arkadaşımla görüştüm. Onun kızı da 15 aylık. Doktor omega 3 takviyesi vermiş. Möllers’in. Haftada bir çay kaşığı demiş. Hatta doktor bir yaş itibariyle tüm bebeklere veriyormuş. Araştırıyorum. Venaturanın da omega 3 takviyesi var. Möllersle karşılaştırdığımda epa dha sı daha yüksek. Sizler hangi takviyeleri nasıl kullanıyorsunuz. Yazar mısınız? Onları da araştırıp kıyas edeyim.