Merhabalar halamın torununun haftaya düğünü var. Bizi de davet ettiler ama pazar akşamı, 10 saat uzakta küçük çocuk var eşim çalışıyor vs gidemeyeceğiz. Cumartesi olsa çocuğu bırakıp giderdik bir gece belki de. Abimler gidecek düğüne. Onlarla çeyrek yarım vs altın alıp göndermem gerekir mi? Şu an çok yakın değiliz, çocukken kuzenlerimle bir aradaydık.